کشته شدن دو پسر توسط کاپشن بچه گانه چرمی

یکی دیگر از موارد مورد علاقه Boulder Gear در اینجا کاپشن بچه گانه Boulder Gear Spark است (که قبلاً به عنوان Madcap در تصویر بالا شناخته می شد همه جزئیات و مشخصات یکسان فقط با نام و رنگ متفاوت).

دو پسر بزرگتر من این ژاکت جوانان Boulder Gear را برای چند سال می پوشیدند و ما آن را بسیار دوست داشتیم!

انصافاً کیفیت این کاپشن پشم شیشه واقعاً خوب است و جزئیات و ویژگی هایی که به این مانتوها اضافه شده است بهتر از برخی از مانتوهای زمستانی بزرگسالان است.

به همین دلیل ما آنها را به عنوان یکی از بهترین کاپشن چرم زمستانی برای بچه گانه قرار می دهیم. هر دو دارای درجه ضدآب 10000 میلی متری، هود قابل جدا شدن، سرآستین های قابل تنظیم، دامن پودری و لبه گیر هستند.

ویژگی‌های مورد علاقه من مچ‌آستین‌های لیکرا با حلقه شست (بنابراین تقریباً غیرممکن است که برف از آستین‌ها بلند شود) درزهای مهر و موم شده برای ضد آب بیشتر و زیپ‌های زیر بغل (مامان‌های پسر خوشحال می‌شوند!!).

پسرهای من احتمالاً از همه جیب ها و سوراخ بیرون آمدن هدفونشان هیجان زده بودند.

توجه: در سایزهای کوچکتر متوجه شدیم که سبک های جوانی بزرگ هستند. کودک 8 ساله متوسط سایز ما سایز 8 می پوشد و برای او بسیار بزرگ است و حتی ممکن است برای 2 فصل دیگر با باز شدن کاف های رشد مناسب باشد.

برای اندازه‌های بزرگ‌تر (متوسط و بزرگ)، اندازه‌بندی با اندازه واقعی در پارک‌های زمستانی کودکانه بیشتر به نظر می‌رسد.

این کاپشن چرم مارال بولدر گیر مورد علاقه ما برای دختران است. دختر ما 2 سال نسخه قدیمی‌تر را پوشید و سپس در 2 فصل گذشته به پسرعموهایش منتقل شد و هنوز هم قوی است!

دختر ما در این تصویر ژاکت دخترانه جوانان Boulder Gear را پوشیده است اما از آن زمان با تاتیانا (که همه ویژگی‌های یکسانی دارد به جز کاپوت خز) جایگزین آن شده است و ما کاملاً آن را دوست داریم.

مانند سایر کت‌های Boulder Gear که بچه‌های ما می‌پوشند دارای عایق رطوبتی فوق‌العاده 10000 میلی‌متری، دامن پودری چسبنده، درزهای مهر و موم شده و تهویه مرکزی خوب است.

این همه بهترین ویژگی هایی را دارد که ما در کت های زمستانی دخترانه عالی به دنبال آن هستیم.

  • منابع:
    1. 17 Incredible Winter Coats For Kids: 2022-2023
  • تبلیغات: 
    1. جنگ بر سر آب نزدیک تر از همیشه!
    2. جراحی های عجیب و غریب گوش
    3. کنجدی که در جهان معروف شد!
    4. کیفیت محصولات از زمان شروع در خط تولید تا عرض