کارگران شرکت تولیدی لنت ترمز گریت وال برای کیفیت محصول اعتصاب کردند

فردی شدن در سیستم های ترمز در سطوح مختلفی امکان پذیر است: بهینه سازی از نظر نوع راننده و وسیله نقلیه، تاکید بر سبک اسپرت یا بهترین ترکیب ممکن از مواد.

به همین دلیل است که MEYLE طیف گسترده ای از ترکیبات پوشش اصطکاکی را می شناسد و از آنها برای اطمینان از پویایی بهینه رانندگی و برای انواع خاصی از رانندگان و وسایل نقلیه استفاده می کند.

نتیجه: 430 پد انفرادی MEYLE PD با مخلوط مواد ساخته شده در خانه.

انتشار نویز یک معیار مهم است. صدا از ارتعاشات با فرکانس بالا بین دیسک ترمز و لنت ترمز ساطع می شود که صداهای معمولی “جیرجیر” و ترمز را ایجاد می کند.

اگرچه لنت ترمز گریت وال اغلب با صدای جیر جیر همراه است، MEYLE به عنوان یک تولید کننده پا را فراتر گذاشته و به دنبال راه هایی برای مقابله با انتشار صوتی این عناصر است.

در هنگام ترمز، به عنوان بخشی از کارهای تحقیق و توسعه کنترل می شود.

به همین دلیل لنت های ترمز MEYLE PD به تعدادی نوآوری مجهز شده اند که فاکتورهای تعیین کننده صدا را هدف قرار می دهند:

  • واشرهای انفرادی (به اصطلاح شیم) به عنوان لرزشگیر عمل می کنند: آنها از انتقال ارتعاشات و در نتیجه ارتعاشات جلوگیری می کنند. لایه ارتعاشی چسب بین واشر و صفحه نگهدارنده، مقدار میرایی بالایی را تضمین می کند و صدا را کاهش می دهد.
  • همچنین انتخاب ویژه پخ (پخ) برای نوع لنت ترمز به عنوان بهترین کاهش صدا عمل می کند. پخ ها به صورت جداگانه با نوع خودرو سازگار می شوند و انتقال بهینه بین لنت ترمز و دیسک ترمز را بدون لبه های سخت تضمین می کنند. این امر به ویژه در مرحله شکستن ترمزها از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه، ترمزهای MEYLE PD از همان ابتدا صدای جیر نمی‌کشند و حس فوق‌العاده‌ای را از همان اولین استفاده ارائه می‌دهند.
  • شکاف های لنت ترمز MEYLE PD نیز به صورت جداگانه طراحی شده اند. آنها نه تنها از ایجاد خط و خش در لنت ترمز به دلیل پدیده انبساط حرارتی جلوگیری می کنند، بلکه گرد و غبار ترمز را نیز حذف می کنند تا باعث ایجاد صدا نشود.
  • عامل دیگر در سفارشی سازی ترکیب پوشش اصطکاکی: این ترکیب منعکس کننده تعادل بین راندمان و راحتی صوتی برای دستیابی به بالاترین عملکرد ممکن بسته به قابلیت های خودرو است. اینها عواملی هستند که مهندسان و کارشناسان MEYLE در کار توسعه روی آنها کار می کنند و آزمایش ها و تجزیه و تحلیل های بی شماری را انجام می دهند. بنابراین آنها ویژگی خاصی از کیفیت برای MEYLE هستند. MEYLE ترکیبات خود را با کد MF (MEYLE FRICTION) روی لنت ترمز علامت گذاری می کند.