نوجوانی که در هفته 24 فرش 12 متری هریس را می بافد

فرش 12 متری هریس به وضوح با گرافیک اصیل، متمایز و ظریف خود با جنبه ظریف و بدیع خود از سایرین متمایز می شوند، این فرش باروک زیبایی و اصالت دوران باستان را در بر می گیرد و این نوع فرش برای دکوراسیون خنثی مناسب است و فرش های باروک ممکن است استفاده در جزئیات تزئینی با هدف ایجاد یک طراحی داخلی معتبرتر، در همه جای اتاق نشیمن و حتی اتاق خواب مورد استقبال قرار می گیرد، زیرا در واقع مترادف با تجمل است، به خصوص اگر روی هماهنگی تمرکز کنید، همانطور که این فرش باید ضروری باشد.

فرش آنتیک به معنای «قالی قدیمی» است، این نوع فرش برای کلکسیونرهای قالی‌های قدیمی ارزش زیادی دارد، آن‌ها به دنبال طرح‌های جدید نیستند بلکه به دنبال فرش‌های کلاسیک قدیمی هستند که عمر طولانی داشته و خواهند داشت، این کلاسیک‌ها فرش ها از مرغوب ترین مواد ساخته شده اند که می تواند در مقابل هر آزمونی که سر راهش قرار گیرد می ایستد، می توان گفت که لزوماً هر فرش قدیمی آنتیک نیست، اما هر فرش آنتیک قطعاً یک فرش قدیمی است، مثلاً اگر فرشی وجود داشته باشد. فرش 15 ساله می تواند قدیمی باشد اما به اندازه یک فرش قدیمی 150 ساله آنتیک نخواهد بود!

فرش

مدتی است که روند وینتیج مد شده است، زیرا در این دنیایی که مصرف آن به طور فزاینده ای سریع است، سنت و تداوم دوران باستان یک روند زیبایی شناختی است که آرامش و آشنایی را به ارمغان می آورد و در یک اتاق، یک فرش آنتیک آرامش و آرامش را به ارمغان می آورد.

در عین حال یک عنصر طراحی هیجان‌انگیز است.بر این اساس، قالیچه ظاهر آنتیک در دکور واقعاً چشم‌نواز است و تضاد را با هر اتاق کسل‌کننده‌ای به ارمغان می‌آورد.