میلیون ها آرکوپال تولید شده از خاک رس

تاریخ
شرکت Salem China در سالم، اوهایو، در سال 1898 برای آرکوپال دینو تولید غذاهای هتلی تأسیس شد، اما به سرعت به سبک‌های خلاقانه‌تری از ظروف غذاخوری، اقلام جدید و ظروف سوغاتی روی آورد. مالکیت در سال 1918 تغییر کرد و تولید تا سال 1967 ادامه یافت.

در سال 2017، کارخانه بزرگ آجری که زمانی بشقاب‌ها، فنجان‌ها و دیگر ظروف غذاخوری را بیرون می‌زد، در آتش سوزی نابود شد. این شرکت تا سال 1999 به فروش و خدمات چینی ادامه داد.

در زمان آتش سوزی، کارخانه برای ذخیره آرکوپال فرانسه سازی یک شرکت پاکت سازی کلیسا استفاده می شد.

از دهه 1930 تا دهه 50، سالم راهی برای شناسایی سن چینی خود با استفاده از یک سری اعداد و ستاره هایی داشت که پشت آن مهر زده شده بود، با اعدادی که نشان دهنده سال ساخت قطعه و ستاره ها نشان دهنده ربع سال هستند.

موزه جامعه تاریخی سالم دارای مجموعه گسترده‌ای از چینی‌های قدیمی، با قطعات نادری است که نقاشی‌هایی از گوزن‌های بدوی را در خود دارند. این فروشگاه هدایا همچنان ظروف چینی با مضمون کریسمس را می فروشد.

سالم در زمان اوج خود، میلیون‌ها قطعه ظروف بارکد خوان سرامیکی را هر سال تولید می‌کرد، که از خاک رس فرآوری‌شده شروع می‌شد که سپس به ظروف قالب‌گیری می‌شد.

این فرآیند همچنین شامل آرکوپال برگردان های تزئینی و لعاب های اسپری بود. سالم 520 طرح در 50 شکل درست کرد. ظروف لعاب رنگی آن، یوکان زرد، اصل Salem بود.

بشقاب های سرویس امپریال دارای لبه های پهن و رنگی روشن است که با یک توری توری مانند طلای 23 عیار پوشیده شده است.

بشقاب ها ظریف هستند و هنوز هم می توان آنها را با قیمت های مقرون به صرفه (1 دلار و بالاتر) در eBay پیدا کرد.

  • منابع:
    1. ?What is Arcopal Dinnerware
  • تبلیغات: 
    1. فناوری های مختلف سبزی خشک
    2. درهایی که در مقابل تیر اندازی ایستاند
    3. مردی تخمه را به عنوان طعمه ماهیگیری می کند
    4. فوت دو نفر به طور مشکوک با چرم که در نزدیکشان افتاده بود!!!