مرکز خرید و فروش شیشه دوجداره در قم

یکی از بهترین راه های برقراری آرامش و امنیت در ساختمان ها، استفاده از شیشه  پنجره دوجداره است. سایت ما که مرکز معتبر خرید و فروش این محصول در شهر قم می باشد، بهترین شیشه دوجداره را با کیفیت بی نظیر در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از دغدغه هایی که این روزها ذهن بسیاری از فعالان محیط زیست را به خود مشغول ساخته است، ذخیره انرژی در منازل و ادارات و جلوگیری از هدر رفت آن می باشد.
در این زمان دو جداره کردن درب و پنجره یکی از بهترین راه حل هایی است که انرژی را به بهترین شکل ممکن ذخیره می نماید.

شیشه دوجداره در قم

شیشه دوجداره چگونه ساخته می شود؟

شاید برای شما نیز جالب باشد که بخواهید در مورد نحوه ساخت شیشه دوجداره اطلاعاتی به دست آورید.
این محصول از دو لایه شیشه و یک فضا مابین آن ها که توسط هوا و یا گاز خنثی پر شده است، تشکیل می گردد.

لایه درون آن نزدیک به دمای اتاق است و از خارج شدن انرژی گرمایی به بیرون جلوگیری می نماید و زاماک پنجره لایه بیرونی آن نیز در خارج از ساختمان است که از ورود انواع آلودگی های صوتی و حرارتی و ذرات مضر موجود در هوا جلوگیری می کند.

شیشه دوجداره در قم

انواع شیشه های دوجداره

معمولاً برای دوجداره کردن شیشه ها، می توان از انواع شیشه های زیر استفاده کرد:

  • فلوت
  • مشجر
  • آیینه ای
  • سکوریت
  • لمینت

شیشه دوجداره کاهش دهنده آلودگی صوتی

اگر شما عزیزان در مکان های پرسر و صدایی مانند ایستگاه قطار و یا نزدیک به فرودگاه زندگی می کنید و یا محل کار شما در این گونه مکان هاست، حتماً آلودگی صوتی باعث به وجود آمدن ضعف اعصاب شما شده و آرامش را بر شما مختل می نماید.

در این گونه مواقع استفاده از پنجره هایی که با استفاده از شیشه دوجداره ساخته شده اند بهترین انتخاب برای کاهش این سر و صداها می باشد.

شیشه دوجداره در قم

ذخیره انرژی با استفاده از شیشه دوجداره

شیشه دوجداره با قدرت و کارایی بی نظیر خود در فصل تابستان موجب صرفه جویی در مصرف کولر و در فصل زمستان موجب کاهش مصرف گاز و انرژی حرارتی می گردد.
به همین علت است که این روزها استفاده از آن در امر ساختمان سازی کاربردهای بسیار زیادی دارد.

سفارش اینترنتی انواع شیشه دوجداره در قم

شاید هزینه شیشه های دوجداره نسبت به شیشه های معمولی کمی بیشتر باشد، اما به علت صرفه جویی در انرژی، یک محصول مقرون به صرفه و ضروری به شمار می آید.
شما عزیزان می توانید برای سفارش اینترنتی بهترین نوع شیشه دوجداره در قم با کارشناسان فروش سایت ما تماس گرفته و این محصول را سفارش دهید.