مردم از آب معدنی در ترکیه به عنوان تقویت کننده سلامت استفاده میکنند!

بسته به میزان نوشیدنی شما، آب معدنی در ترکیه می تواند گران باشد، به خصوص در مقایسه با آب لوله کشی.

همچنین، برخی از آب چشمه‌ها، آب خام، فیلتر نشده و آزمایش‌نشده است که بسته به محتوای آن می‌تواند خطرات بالقوه‌ای برای سلامتی داشته باشد.

گاهی اوقات به عنوان آب گازدار یا آب سودا شناخته می شود، آب گازدار در حالی که تحت فشار است با گاز دی اکسید کربن تزریق می شود.

آب گازدار حس متفاوتی نسبت به آب صاف در دهان ایجاد می کند، که اگر می خواهید چیزی گازدار بدون شکر یا شیرین کننده های مصنوعی داشته باشید، می تواند یک تغییر خوشایند باشد.

گفته می شود، آب های گازدار طعم دار موجود هستند که حاوی یک یا هر دو نوع شیرین کننده هستند.

به علاوه، از آنجایی که آب گازدار تمایل به معدنی شدن دارد به Perrier و San Pellegrino فکر کنید با کربناته کردن خود، امتیاز اضافی مواد معدنی تقویت کننده سلامت را دریافت می کنید.

آب

در حالی که برخی از مواد معدنی در آب گازدار وجود دارد، اما به اندازه کافی برای سلامتی شما مفید نیست.

علاوه بر این، در مقایسه با انواع مختلف آب بطری شده و لوله کشی می تواند گران باشد.

این نوع آب را می جوشانند و بخار آن جمع آوری شده و دوباره به مایع تبدیل می شود.

طرفداران
اگر جایی زندگی می کنید یا در حال بازدید از جایی هستید که منبع آب لوله کشی آلوده یا احتمالاً می تواند باشد، آب مقطر یک گزینه عالی است.

از آنجایی که در آب مقطر ویتامین و مواد معدنی وجود ندارد، هیچ فوایدی برای سلامتی ندارد.

در واقع، این پتانسیل مضر است زیرا آب غیر معدنی تمایل دارد مواد معدنی را از جایی که می‌تواند بیرون بکشد در این مورد، بدن شما، یا به طور خاص دندان‌های شما.

آب تصفیه شده معمولاً آب لوله کشی یا زیرزمینی است که برای حذف مواد مضر مانند باکتری ها، قارچ ها و انگل ها تصفیه شده است.

این بدان معنی است که نوشیدن آن تقریباً بی خطر است مانند آب مقطر، اگر منبع آب فوری شما آلوده باشد، آب تصفیه شده گزینه بسیار خوبی است.

با این حال، بسیاری از کشورها آب لوله کشی را تصفیه می کنند، بنابراین شما اساساً هر بار که یک فنجان از سینک آشپزخانه خود را پر می کنید، آب تصفیه شده می نوشید.