مدفون شدن لوله پلی اتیلن توسن با تعداد بالا در زیر برف

ترومپت راوتیتان

لوله ها بر اساس چندین معیار طبقه بندی می شوند:

بسته به مقصد محصولات یونیورسال برای سازماندهی سیستم های گرمایش و گرمایش از کف استفاده می شود. طاقچه یا برای تنظیم ارتباطات گرمایشی یا برای نصب سیستم گرمایش از کف استفاده می شود. چه نوع محصولی برای نصب سیستم آبرسانی مناسب است.

در ضمن از فریمور. بسته به روش پردازش، درجه مناسبی برای لوله پلی اتیلن توسن تعیین می شود. سیستم عامل می تواند پراکسید (PEXa)، الکترونیکی (PEXc)، گاز (PEXb) و شیمیایی (PEXd) باشد.
توسط سازنده محبوب ترین محصولات تولید شده توسط شرکت آلمانی RAUTITAN هستند. خریدار انواع مختلفی از لوله ها را با قطرهای مختلف ارائه می دهد.

شرکت فنلاندی WIRSBO محصولاتی در اندازه های متوسط ​​و کوچک تولید می کند. گسترده ترین طیف توسط سازنده اسرائیلی GOLAN ارائه شده است. این شرکت محصولات ساخته شده از پلی اتیلن متقاطع با قطر 12-500 میلی متر را ارائه می دهد.


انواع وسایل
خم کردن لوله های XLPE بسیار ساده است – فقط باید آنها را با یک سشوار ساختمانی گرم کنید. با این حال، هنگام نصب سیستم، ممکن است نه تنها به خم شدن، بلکه به اتصال قطعات جداگانه لوله ها نیز نیاز داشته باشید – در این مورد، از اتصالات استفاده می شود.

با توجه به هدف عملکردی آنها این نوع وسایل وجود دارد:

سه راهی و صلیب
جزئیات گوشه
پیوندها
دانه
درایوها
ابزاری برای نصب لوله های پلی اتیلن

در مکان هایی که برای تغییر جهت خط لوله برنامه ریزی شده است، معمولا از گوشه ها استفاده می شود. در مقاطع مستقیم، از کوپلینگ برای اتصال استفاده می شود.

اگر نیاز به ساخت یک بخش اضافی از خط لوله تمام شده باشد، از موپ ها استفاده می شود. سه راهی ها و صلیب ها برای تخمگذار خط لوله در نظر گرفته شده اند و از شاخه ها برای آب بندی انتهای آن استفاده می شود.