ماجرای آتش سوزی عسلی مبلی در حراج مبل یافت آباد

بیرون رفتن از اتاق که کمی پر از وسایل است به شما امکان می دهد با دکوری که استفاده می کنید بازی کنید.

قطعاتی مانند فرش بین اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری یا کاغذ دیواری روی یک دیوار، دو اتاق را بدون احساس طاقت فرسا با هم ترکیب می کند.
هنگامی که ست مبل و میز ناهار خوری را تهیه کردید، می توانید کمی با رنگ ها و سبک هر فضا بازی کنید. اگر ترجیح می‌دهید اتاق غذاخوری شما رسمی‌تر باشد، می‌توانید از مبلمان و دکور سنتی استفاده کنید و در عین حال اتاق نشیمن خود را راحت‌تر نگه دارید.

نکته کلیدی این است که چند متریال یا رنگی را که برای هر دو فضا دوست دارید پیدا کنید و آنها را با هم ترکیب کنید تا زیبایی شناسی کلی منسجم باشد.

شاید این یک سبد حصیری باشد که با رنگ های میز ناهارخوری یا عسلی مبل کاناپه شما که دارای پالت رنگی مشابه کوسن های صندلی اتاق غذاخوری شما هستند، مطابقت داشته باشد.

شما میتوانید برای خرید میز ناهار خوری با بهترین قیمت از حراج مبل یافت آباد استفاده کنید.

بازی با بافت ها و پارچه ها می تواند به پیوستن فضاهای غذاخوری و نشیمن به یکدیگر کمک کند بدون اینکه آنها را شبیه به همدیگر کند.

به راحتی می توانید فلزات، پارچه ها و رنگ ها را با هم مخلوط کنید تا بدون احساس گسستگی، شخصیتی را به شما اضافه کنید.

همچنین می‌توانید در جدیدترین مبلمان یافت آباد تهران یک مبلمان را انتخاب کنید مثلاً یک چرخ دستی فلزی چرخدار که می‌تواند برای سرگرمی در هر دو اتاق استفاده شود و آن را در وسط قرار دهید تا فضاها به یکدیگر متصل شوند.

  • منابع:
    1. Make the most of your living room/dining room combo with these stellar tips
  • تبلیغات: 
    1. کنجدی که در جهان معروف شد!
    2. جراحی های عجیب و غریب گوش
    3. جنگ بر سر آب نزدیک تر از همیشه!
    4. 10 روش کارآفرینی بر اساس کسب و کار خود