فروشنده انواع شیشه ریلی دوجداره درجه یک

اگر شما به دنبال فروشنده معتبر انواع شیشه ریلی دوجداره با جنس درجه یک و ساخته شده با استانداردهای روز دنیا هستید، با ما در این سایت همراه باشید، چرا که ما بهترین نوع این شیشه ها را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهیم.

این روزها صنعت ساختمان سازی نیز مانند هر صنعت دیگری با پیشرفت و رشد بسیار زیادی مواجه بوده است و هر لحظه ابزار، لوازم و تجهیزاتی به بازار می آیند که هم به ایمنی و استقامت ساختمان ها کمک می کنند و هم موجب زیباتر شدن آن می شوند.
تولید شیشه دوجداره یکی از مهم ترین تحولات در صنعت ساختمان سازی به شمار می آید.

شیشه ریلی دوجداره

ساختار شیشه ریلی دوجداره

اگر بخواهیم در مورد ساختار شیشه دوجداره صحبت کنیم باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول از دو لایه شیشه موازی که به هم چسبیده اند ساخته شده است و لابه لای آن را پروفیلی از جنس آلومینیوم که یک ماده رطوبت گیر است پوشانده است.
همین موضوع باعث بالا رفتن استقامت و قدرت این گونه پنجره ها و پنجره تک جداره upvc شده است.

شیشه ریلی دوجداره

ویژگی های شیشه ریلی دوجداره

در نوع ریلی پنجره های دوجداره و درب بالکن upvc یراق آلات بر روی پروفیل پنجره کشویی متصل می شوند و باعث حرکت و جا به جایی لنگه پنجره بر روی پروفیل می گردد و به این صورت باز و بسته کردن آن به راحتی انجام می شود و درز های آن نیز به هنگام بسته بودن پنجره، به خوبی پوشانده می شود.

شیشه ریلی دوجداره

انواع شیشه دوجداره

شیشه های دوجداره در انواع مختلفی ساخته می شوند و هر کسی بر مبنای نیاز خویش از میان این مدل ها انتخاب کرده و از آن در ساختمان خود استفاده می کند.

و اما انواع شیشه های دوجداره:

  • ریلی
  • ساده
  • فلوت
  • رفلکس
  • سکوریت

شیشه ریلی دوجداره

معروف ترین کارخانه های تولیدی شیشه دوجداره

در کشورمان ایران سه کارخانه مهم به نام های ویستاتک، هافمن و ویت تک، از معروف ترین سازندگان انواع شیشه های دوجداره محسوب می شوند و ما بهترین نوع محصولات تولید شده در این کارخانه ها را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهیم.

فروش نقدی و مستقیم انواع شیشه ریلی دوجداره درجه یک

شیشه های ریلی موجود در سایت ما از نوع استاندارد و درجه یک بوده و با استفاده از علم و فناوری روز دنیا ساخته شده اند.
بسیار خوشحالیم که با فروش نقدی و مستقیم باکیفیت ترین نوع این محصول در خدمت شما عزیزان می باشیم و از این طریق خدمات خود را به شما ارائه می دهیم.