عایق کاری محل زندگی با ایزوگام

عایق رطوبتی سقف فرآیند اعمال یک پوشش تخصصی روی سقف برای ایجاد یک آب بندی موثر ضد آب است که از محل کار یا محل زندگی زیر در برابر نفوذ آب محافظت می کند.

سقف ساختمان شما اولین خط دفاعی در برابر بمباران مداوم عناصر است. معمولاً، بالاترین و در معرض دیدترین قسمت ساختمان شما، پشت بام‌ها انتظار می‌رود که به اندازه کافی ضد آب و محکم باقی بمانند تا در برابر تمام آنچه که طبیعت می‌تواند به سمت آنها پرتاب کند، مقاومت کنند.

آسیب حرارتی پس از قرار گرفتن سقف در معرض اشعه مستقیم خورشید برای مدت طولانی اتفاق می افتد. این نوردهی اثر مضری بر ساختار سقف دارد و می تواند باعث انبساط و ترک خوردن سقف شود و ایزوگام کف سرویس بهداشتی امکان نشت آب را از بین می برد

آسیب سرما ناشی از چرخه های یخ زدگی ذوب در طول ماه های زمستان است که می توان با ایزوگام شرق  از یخ زدن آب در شکاف ها و شکاف های سقف شما می تواند چندین بار به دلیل نوسانات دما در طول روز و شب منبسط شود جلوگیری کند

نگهداری ضعیف می تواند منجر به افزایش ترک در سطح سقف در طول زمان شود. اگر ترک‌ها با ایزوگام طرح دار درمان نشوند، به سرعت بزرگ‌تر می‌شوند و باعث می‌شود که سطح استحکام کلی خود را از دست داده و آب از آن عبور کند.

مواد ضد آب سقف و محلول های پوشش مایع ارائه می کند. راه حل های ما با ایزوگام عایق حرارتی به طور گسترده ای برای تعمیر و محافظت از انواع مناطق مشکل دار سقف،استفاده می شود که به ویژه مستعد خراب شدن و آسیب منجر به نشت آب هستند.

 

  • منابع:
    1. Roof Waterproofing with Belzona
  • تبلیغات: 
    1. لامپ ال ای دی پروژوکتوری کلاس درس
    2. رو نمایی از گنجینه مجموعه جملات تاکیدی جهت جذب پول
    3. خانه ویلایی که باعث افسردگی افراد می شود!
    4. ثروت آفرینی را با این قدم شروع کن