زنی که با مصرف پسته شرکت پسته خندان کرمان خود را از بیماری سرطان نجات داد!

پسته شرکت پسته خندان کرمان به نیاز روزانه فرد به پروتئین کمک می کند، تقریباً 6 گرم پروتئین در هر وعده 1 اونس. پروتئین تقریباً 21 درصد از وزن کل آجیل را تشکیل می دهد و آن را منبع خوبی برای گیاهخواران و وگان ها و سایر افراد می کند.

پسته همچنین نسبت به سایر آجیل ها از جمله بادام، فندق، اسپند و گردو نسبت به نسبت اسیدهای آمینه ضروری، بلوک های سازنده پروتئین، بالاتر است.

خوردن منظم آجیل به کاهش خطر افزایش وزن کمک می کند.

پسته ممکن است به ویژه برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند یا وزن خود را حفظ کنند، به دلیل ارزش کالری و محتوای فیبر و پروتئین مفید باشد.

پسته

در یک مطالعه در سال 2012، افرادی که 1.87 اونس پسته در یک دوره 12 هفته ای خوردند، دو برابر کاهش شاخص توده بدنی (BMI) خود را نسبت به افرادی که به جای پسته چوب شور می خورند، تجربه کردند.

هر دو گروه تقریباً یکسان کالری مصرف کردند.

پوست کندن پسته قبل از خوردن نیز ممکن است به کاهش وزن کمک کند.

تحقیقات نشان می دهد که دیدن صدف ها یادآوری بصری از میزان غذا خوردن مردم است.

بر اساس یک مطالعه 12 ساله که در سال 2001 بر اساس مطالعه سلامت زنان آیووا منتشر شد، زنانی که اغلب آجیل می خورند ممکن است از محافظت متوسطی در برابر بیماری های قلبی عروقی برخوردار شوند.

این مطالعه همچنین ارتباط کوچکی بین مصرف منظم آجیل و کاهش خطر مرگ ناشی از دلایل دیگر را نشان داد.

پسته، به ویژه، ممکن است با کاهش سطح کلسترول و فشار خون بالا از قلب محافظت کند.

تحقیقات روی نمونه کوچکی از 28 شرکت‌کننده که به طور خاص پسته را برای سلامت قلب بررسی می‌کنند، گزارش می‌دهد که دو وعده در روز خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش می‌دهد.

مطالعه دیگری نشان می دهد که پسته ممکن است به کاهش سطح کلسترول مضر کمک کند.

تجزیه و تحلیل 21 مطالعه در سال 2015 گزارش داد که خوردن آجیل ممکن است منجر به کاهش قابل توجه فشار خون در افراد بدون دیابت نوع 2 شود.

پسته قوی ترین اثر را در بین تمام آجیل های آزمایش شده در کاهش فشار خون سیستولیک و دیاستولیک داشت.