خواستگاری با حلقه ای از سنگ الماس سفید که موجب خفگی دختر جوان شد

لیتوتراپیست ها توانستند ثابت کنند که سنگ الماس سفید اثر مفید قابل توجهی بر کل بدن و عملکرد دارد سیستم عصبی، بنابراین، آنها استفاده از سنگ خاصی را در درمان اعتیاد به الکل، مواد مخدر و سیگار توصیه می کنند.

اثر پیچیده الماس به بهبود بیماری های پوستی و کند کردن روند پیری کمک می کند.

الماس همچنین به حفظ وضعیت عاطفی فرد کمک می کند، عملکردهای سیستم عصبی را عادی می کند، به عنوان مثال، الماس با اسکیزوفرنی، زوال عقل پیری، صرع، اسکلروزیس و افسردگی مبارزه می کند.

این سنگ همچنین بی خوابی، کابوس، خستگی را از بین می برد و میگرن و استرس را تسکین می دهد و حالت خشم، تحریک پذیری، عصبانیت و عصبانیت را در فرد آرام می کند.

هنگام استفاده از الماس در حین مدیتیشن، فردی که به آن نگاه می کند آرام می شود، شروع به استراحت می کند، از ترس ها و افکار اضافی خلاص می شود.

سنگ الماس سفید

اگر تصمیم به درمان با کمک الماس دارید، پس باید بدانید که تنها پس از اینکه صمیمانه به قدرت این ماده معدنی ایمان داشته باشید، می تواند قدرت مفید خود را نشان دهد.

آیا الماس می تواند شما را دیوانه کند؟ الماس تاثیر بسیار قوی بر روان انسان دارد.

حتی در دوران باستان، اجداد ما معتقد بودند که این سنگ ها می توانند روح صاحب خود را التیام بخشند اما پزشکان و روانشناسان مدرن می گویند که جواهرات حتی با یک سنگ قیمتی کوچک چنین تأثیری بر شخص می گذارد: او بسیار هیجان زده می شود، اضطراب و اضطراب در او مستقر می شود.

احتمالاً فکر نمی کنید که الماس می تواند به نحوی بر روان انسان تأثیر بگذارد اما همانطور که مردم ادعا می کردند، پادشاهان و ملکه ها اغلب الماس می پوشیدند.

در نتیجه، بیشتر و بیشتر مواردی مشاهده می شد که این افراد با نفوذ به سادگی دیوانه می شدند شاید آنها تحت تأثیر سنگ های قیمتی بودند.

آیا می توان الماس را در طول روز پوشید؟ بسیاری از مردم فکر می کنند که پوشیدن الماس بسیار آسان است.

جواهرات را پوشیدم و رفتم تا خود را به دیگران نشان دهم اما در دنیای مدرن ما، حتی در چنین محاسبه ای قوانین خاصی وجود دارد.

البته اگر این کار را نمی کردید هیچکس جرات نمی کرد شما را بی فرهنگ خطاب کند