جوراب کالج ترک موجب خوابی با ساعت کافی میشود

مشخص شده است که پوشیدن جوراب در رختخواب ممکن است در واقع منجر به خواب بهتر شود و اما، این مفهوم توسط مرکز توزیع کننده جوراب کالج ترک بسیار بهتر توضیح داده می شود.

شما باید با جوراب های خود شروع به خوابیدن کنید و دلیل آن این است و پوشیدن جوراب در رختخواب باعث افزایش گردش خون در پاهای شما می شود و این باعث می شود رگ های خونی شما گشاد شوند و گشاد شوند.
همه ما می دانیم که وقتی کمی سردتر هستیم بهتر می خوابیم و برخلاف تصور رایج، جوراب ها در واقع می توانند به ما در رسیدن به آن کمک کنند.

جوراب کالج ترک

هنگامی که رگ‌های خونی گشاد می‌شوند، به دلیل سطوح بسیار بزرگ‌تر، می‌توانند خیلی سریع‌تر از شر گرما خلاص شوند. این به دمای مرکزی بدن شما اجازه می‌دهد تا با سرعتی سریع‌تر از حد معمول خنک شود و برای خواب مطلوب به دمای مرکزی بدن پایین‌تر نیاز است.

دکتر ویدیوی خود را با این جمله به پایان رساند که «اگر پاهای بهتری می‌خواهید، پاهایتان را بپوشانید و به نظر می‌رسد که او تنها متخصص بهداشتی نیست که این اعتقاد را دارد.

در حالی که بدن دوست دارد در طول خواب زیبای ما کمی سردتر باشد، نزدیک بودن انگشتان پا به لبه یخ زدگی نیز خوشایند نیست و همه چیز در مورد تعادل افراد است.

با این حال، اگر بستن پاهای خود یک تجملات است که فقط در روشنایی روز آن را در آغوش می گیرید، بنیاد ملی خواب راه های دیگری نیز دارد که می توانید انگشتان پا را برشته نگه دارید.