جوراب نوزادی عروسکی موجب برقراری ارتباط کودکان با دنیای اطراف می شود

کودکان اغلب در برقراری ارتباط با احساسات خود مشکل دارند و بازی راهی برای برقراری ارتباط است که برای کودکان بسیار موثر است و جوراب نوزادی عروسکی فاصله ای امن را از احساسات، خاطرات و ترس های ناراحت کننده فراهم می کنند.

مزایای جوراب بامبو برای زنان، مردان و کودکان:

جوراب های ساخته شده از بامبو سازگار با محیط زیست هستند
هیچ ماده شیمیایی در جوراب های پارچه ای بامبو وجود ندارد
جوراب های بامبو نرم و راحت هستند
جوراب بامبو خاصیت ضد باکتریایی دارد
جوراب بامبو رطوبت را از بین می برد
جوراب بامبو دما را تنظیم می کند
جوراب بامبو باعث ایجاد حساسیت نمی شود
جوراب بامبو برای پوست مفید است
جوراب بامبو برای مردان، زنان و کودکان مناسب است
جوراب بامبو نیاز به مراقبت خاصی ندارد
چرا خشک شدن جوراب های بامبو بیشتر طول می کشد؟

جوراب نوزادی عروسکی
جوراب بامبو توانایی جذب رطوبت را دارد، بنابراین به تمیز نگه داشتن پاهای شما کمک می کند و خشک شدن دو جوراب بامبو آنقدرها طول نمی کشد، برخی دیگر، به خصوص الیاف ضخیم بامبو، برای خشک شدن تلاش بیشتری می کنند.

چرا؟ همانطور که در بالا ذکر شد، آنها خواص نرمی دارند، بنابراین رطوبت بیشتری نسبت به جوراب های پشمی، پاروتی و نایلونی جذب می کنند.

عروسک‌ها می‌توانند به راحتی مشکل کودک را وارد اتاق کنند و اغلب به جای کودک صحبت می‌کنند و باعث می‌شوند که احساس تنهایی نکنند.

حتی زمانی که برخی از مدارس ما گفته‌اند که مطمئن نیستند بچه‌ها چگونه به عروسک‌های جورابی می‌روند، ما از شنیدن اینکه چقدر بچه‌ها آنها را دوست دارند و اینکه آنها به یک ارتباط شادی‌بخش برای بچه‌ها تبدیل شده‌اند، خوشحال شده‌ایم.

بنابراین داشتن حیوان خانگی خود به شکل یک عروسک جورابی می تواند راه بسیار قدرتمندی برای کمک به کودکان باشد تا احساس کنند به او اهمیت می دهند، به او گوش می دهند و تنها نیستند.