برنج پاکستان طبیعت عامل اصلی ایجاد انواع سرطان ها شناخته شد

باید گفت تعداد واریته های برنج پاکستان طبیعت کشت شده خیره کننده است. تنها در هند بیش از 8000 گونه و در فیلیپین بیش از 3500 گونه وجود دارد.

دانه های آسیاب نشده این گیاهان ممکن است به رنگ سفید، قهوه ای، کهربایی، قرمز یا سیاه باشد و شکل آنها از بلند و باریک تا کوتاه و ضخیم متغیر است. مهندسی غلات مدرن تعدادی از گونه های پرمحصول و مقاوم در برابر بیماری را توسعه داده است.

در دهه 1960، انقلاب سبز نامیده می شود، یک تلاش علمی بین المللی برای کاهش خطر گرسنگی در جهان، یک سویه بهبود یافته به نام برنج معجزه را تولید کرد.

این واریته با ساقه کوتاه و محکمی مشخص می شود که زیان محصول را که می تواند در اثر افتادگی و افتادن گیاهان ایجاد شود به حداقل می رساند. گونه های کشت شده بر اساس طول دانه هایشان طبقه بندی می شوند.

برنج

از آنجایی که برنج به عنوان علف یکساله کشت می شود، باید هر ساله از بذر کاشته شود. برنج دشتی در زیر آب در شالیزارها یا باتلاق ها کشت می شود.

برنج مرتفع مانند سایر غلات در مزارع خشک و شیبدار کشت می شود. برنج مرتفع در مناطقی که بارندگی ثابت و فصل رشد طولانی دارد، کشت می‌شود، اما عملکرد هر مزرعه در مقایسه با برنج دشت کم است. بنابراین، برنج دشتی بسیار رایج تر است.

برنج دشتی در دشت های ساحلی، دلتاهای جزر و مدی و حوضه های رودخانه ای مناطق گرمسیری، نیمه گرمسیری و معتدل که در آن آب شیرین برای زیر آب بردن زمین در دسترس است، کشت می شود.

برنج می تواند در زیر آب رشد کند زیرا اکسیژن از برگ های گیاه به ریشه آن منتقل می شود. معمولاً نهال ها را ابتدا در بسترهای مخصوص نهال می کارند و سپس پیوند می زنند زیرا عملکرد برنج پیوندی بیشتر از برنجی است که مستقیماً از بذر تولید می شود.

هنگامی که گیاهان از 25 تا 50 روزگی می‌گذرند، آنها را به یک مزرعه یا شالیزار پیوند می‌زنند – یک بستر گلی با لبه‌های خاکریزی با زیر خاک رسی که از نشت آب جلوگیری می‌کند.