با خمیر دندان کرست سفید کننده از شر هرگونه جوش و آکنه ای راحت شوید

خمیر دندان کرست سفید کننده حاوی فلوراید همچنین در درمان ضایعات پوسیدگی غیر حفره ای مینای دندان و جلوگیری از پیشرفت پوسیدگی حفره ای از جمله ضایعات پوسیدگی ریشه موثر است. مقرون به صرفه بودن و ایمنی آن در دوزهای توصیه شده، اهمیت استفاده از آن را در ارتباط با حذف مکانیکی پلاک، در مبارزه با پوسیدگی تقویت می کند.

FDI از همه کشورها می خواهد تا اهمیت دسترسی همگانی به خمیردندان فلورایددار را به منظور مبارزه با پوسیدگی و بهبود سلامت عمومی دهان و دندان به رسمیت بشناسند.

FDI از استفاده از خمیردندان های بدون نسخه با غلظت فلوراید 1000 تا 1500 ppm و حداقل مقدار 800 ppm یون فلوراید زیستی در دسترس برای همه حمایت می کند. او موارد زیر را توصیه می کند:

با نشان دادن اثربخشی مبتنی بر شواهد خمیردندان های حاوی فلوراید نسبت به محصولات بدون نسخه فلورایده، ترویج دهید.

والدین و مراقبان باید به محض ظاهر شدن دندان های شیری مسواک زدن را شروع کنند.

در مورد کودکان زیر سه سال، دستورالعمل های مقامات ذیصلاح ملی باید رعایت شود.

کودکان سه تا شش ساله باید دندان های خود را با استفاده از مقداری خمیردندان فلورایددار به اندازه یک نخود مسواک بزنند و تحت نظارت بزرگسالان که اطمینان حاصل کنند کودک خمیر دندان را نمی خورد.

خمیر دندان کرست سفید کننده

برای بیماران بالای 16 سال با خطر بالای پوسیدگی، خمیر دندان ممکن است حاوی بیش از 1500 ppm فلوراید باشد، غلظت آن باید با توجه به خطرات هر بیمار تطبیق داده شود.

FDI از همه ذینفعان مانند دولت ها، انجمن های حرفه ای بهداشت، سیستم آموزشی، جامعه مدنی و صنعت می خواهد تا برای اطمینان از اینکه:

مردم از مزایای مسواک زدن دندان های خود با تکنیک صحیح، در زمان های مناسب، دو بار در روز، با خمیر دندان فلورایددار آگاه می شوند.

معرفی مسواک زدن با خمیر دندان فلورایددار در مدارس و خانه های سالمندان به عنوان یک اقدام عمده بهداشت عمومی شناخته شود.

خمیر دندان موثر فلورایده به طور موثر در دسترس و مقرون به صرفه است.